Montag, Mai 14, 2007

Eine kleine theologische Abhandlung Part II

Die Persönlichkeiten Gottes und ihre verschiedenen Charakterzüge und Aufgaben

Im vorhergehenden Post habe ich ja geschrieben, dass der heilige Geist genau wie Gott/Vater und Jesus Christus eine Person ist. Um das ein bisschen begreifbarer zu machen, schreibe ich hier noch kurz über die einzelnen "Spezialitäten."

Gott der Vater
Unser heavenly father ist der Schöpfergott. Er hat die Welt erschaffen, in ihm gründet alles und wenn er nur spricht, entsteht immer wieder neues. Er hat auch uns geschaffen.

Jesus Christus
Der Sohn Gottes. Er ist Gott selbst, (das ist ein Problem der Dreieinigkeit) der auf die Erde gekommen ist, da die Menschen keine Chance haben alleine zum Vater zurückzukommen. Er tat auf der Erde Wunder und ist unser persönlicher Erlöser.

Der heilige Geist
Der Stellvertreter Christi. Seit Pfingsten anno 33 n. Chr. auf der Erde. In Computersprache: Die Schnittstelle zwischen Gott und den Menschen. Die Kraft Gottes.
"Und der Geist Gottes schwebte über den Wassern. Da sprach Gott: "Es werde Licht" und es ward Licht." (1.Mose Kap. 1 Vers 2-3) In diesen Versen werden schön der Schöpfergott und sein Geist beschrieben. Gott will, dass es passiert, aber sein Wille/Wort muss zuerst ausgesprochen werden ("Da sprach Gott...") und der heilige Geist lässt es im selben Augenblick auf der Erde passieren!
Der heilige Geist ist in unserem schweizerischen Demokratieverständnis beschrieben die Exekutive! Gott/Vater und Jesus sind nicht auf der Erde! Sie sind im Himmel, momentan greifbar ist der heilige Geist, über den wir direkt mit Gott und Jesus sprechen können und darum habe ich im vorhergehenden Post geschrieben, dass wir uns auch mal direkt an ihn wenden sollten. Versteht mich nicht falsch, Gott und Jesus sind nicht einfach machtlos auf der Erde. Im Gegenteil. Denn sie sind ja gleichzeitig auch der heilige Geist.

Glaubt ihr, dass Gott eine Person ist? Glaubt ihr, dass Jesus eine Person ist?
Warum denn nicht, dass auch der heilige Geist eine Person ist? Sie sind ja alle eins!

Wenn jemand noch mehr wissen möchte, dann bitte in den comments vermerken, ich werde mich bemühen, darauf eine gute Antwort zu geben.

Peace out

oben: der heilige Geist

rechts: Gott/Vater

links: Jesus, der auf unser Niveau/unsere Ebene herunterkam.

alle drei umgeben eine dunkle Gestalt, den Menschen.

3 Comments:

At 16/5/07 17:29, Anonymous Anonym said...

mau ganz ehrlech fäbu: chasch du dir das konkret vorstelle, wenn du schribsch gott und jesus si ja glichzitig ou dr heilig geist? so, wie dass das de genau funktioniert?

aber, das isch ja eigentlech nume am rand s thema. für mi machts immer chly dr idruck, dass dr heilig geist e stufe under gott isch. Z.B. seit Gott was söu gmacht wärde und dr Heilig Geist füehrt s när us. Aber när hani chly über di Verglich mit dr Exekutive nachedänkt. Und eigentlech würde mir ja nid säge, dass dr Bundesrat under em Nationalrat steit. Guet mou, das isch er scho, aber me empfindets äbä nid so. Das würd när eigentlech mim Argument (oder vilecht ender überlegig)widerspräche. Oder glich nid? Hm, jetz hani mi säuber verwirrt.
Was mi haut o no schwirig dünkt zum dr HG als Person azluege isch, dass är gar nid als Person beschribe wird. Gott und Jesus hei emotione, wo beschribe wärde ( Zorn, Freud, Truur...). Aber bim HG chönnt i mi a ke ähnlechi Stell erinnere.

So, das wärs so gsy was i derzue dänke.

e liebe gruess
Pia



P.S. I bi grundsätzlech ou dinere Meinig, aber es reizt mi haut aube, di z widerlege:-)

 
At 16/5/07 20:54, Blogger Fabinho said...

Hmmm... i pärsönlech gloubes eigentlech u chamers o vorsteue das mit der drüeinigkeit... i meine i cha mir o vorsteue, dass vorhersehig und gnad (oder Whitefield und Wesley) glichzitig existiere.
d vorstellig isch nid es problem. i meine, du weisch ja dases gott git obwou du ihn no nie hesch gse. du gloubsches aber, wüu du sini uswürkige merksch. ds isch z gliche mitem holy spirit. i gloube definitiv, dass är uf der gliche stuefe isch wüu i sini uswürkige gspüre i mim tägleche läbe. d uswürkige vo jesus gspüri, wüui mi ha bekehrt u d uswürkige vom vater gsehni weni usem fänschter luege.
wed iz chli hesch ufpasst merksch, dass sowohl bim effekt vom sohn also o vom vater bi mir der heilig geist d hang im spiu het. (wüu är bewürkt het, dasi mi bekehre u wüu är z gsprochene schöpfigswort het umgsetzt.)

Ergo, alle sind gleich und auf gleicher stufe. gott cha ke wäut schaffe ohni si geist, jesus cha niemer berüehre ohni hg wüu är nid uf der ärde isch usw. du würdsch ja o nid säge, dases gmeindmitglied wo nid geng im mittupunkt steit ufere niedrigere stuefe isch. oder?

 
At 3/6/07 22:26, Anonymous Anonym said...

Sodeli, i probieres no einisch...
Gäu das Znacht isch hüt usgezeichnet guet gsi...!!
Dini Gedanke zum Thema Drüeinigkeit fingi rächt usefordernd u interessant. I ha nume chli Müeh, we me vo Gott es Bild macht. Die Vorstellig vo Persone erinneret mi a d'Bedütig vo däm Wort.
Es chunnt vo "personare" u das heisst "ertönen, klingen lassen" . Üs isch nid nume dr Läbeshuuch gäh , sondern ou e persönleche "Klang". Nämlech vo däm wo üs het gschaffe u lah erklinge. Ja, das tönt chli schwöschterlig... macht nüt, mi fasziniere die Gedankeasätz!
Häb e guete Wuchestart!!

Schwoscht

p.s. Dä Typ ufem WC glicht dir scho chli. Dr Kommentar isch zimlech schwarzhumorig, da kennsch ja mini Meinig scho chli... ;)

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home