Donnerstag, März 15, 2007

RAF, Royal Air Force

G'day mates!

Jetzt ist es soweit. Nach Moritz Leuenberger ein weiterer Bundesbeamter, der während der Arbeitszeit bloggt. I proudly present to you...... (trommelwirbel)

Fabinho!

Daaamn isch ds längwilig. I bi müed. Nid z wüsse wasi bis zum fürabe söu mache. I bi müed. *looool*

Okay kids.
Die Royal Air Force ist ein Phänomen. Während des WWII waren Sie die einzigen, die England vor einer drohenden Invasion der Nazis retten konnten und waren Helden für die Bevölkerung. Jeder wollte dabei sein, jeder kannte auf Umwegen einen, dessen Stiefelschwipphalbschwager schon einmal mit einem Piloten der RAF gesprochen hatte und Selber für die RAF zu arbeiten war gleichbedeutend mit einem Lebenslangen Eclipse/Art'Café V.I.P. Eintritt. (Yes wie geil...)

Die Royal Air Force gibt es noch heute. Der Unterschied zu damals ist, dass es sie heute auch in der Schweiz gibt. Und zwar sollten wir den Namen "Royal Air Force" mal wirklich wörtlich nehmen.
Was ist der Unterschied zwischen einem Christen und einem RAF Piloten?
Es gibt keinen, es sind beide "so fly". ;-)

Es existiert(e) auch noch eine weitere RAF, nur hatte diese einen klein bisschen anderen Namen, nämlich lautete dieser "Rote Armee Fraktion". Ich möchte hier nicht näher auf die Beweggründe dieser absolut gestörten Menschen eingehen, ich leihe mir bloss das Wortspiel RAF, das man mit dieser Stadtguerilla in verbindung bringen kann.

Und damit sind wir beim Punkt.

ICH WILL EINE CHRISTLICHE STADTGUERILLA!

Ziel: Die Stadt aufwecken.
Weg: Everything is possible for those who believe
Traum: Eine (positive) Radikalisierung der Christen, die Erkenntnis, dass es wichtigeres gibt auf dieser Erde als am Sonntag zur Kirche zu gehen und davon zu hören, dass Paulus das getan hat und dass es auch heute noch möglich wäre.

Peace out

4 Comments:

At 16/3/07 14:49, Anonymous Anonym said...

So, jetz bini di Itrag no ga läse, nach däm mir gester s wäsentleche ja scho verzeut hesch. Und du hesch rächt, es isch nid schlächt, wenn me chly ne erklärig derzue überchunnt.
auso...
d idee grundsätzlech findi nid schlächt, aber ( da muess ja es aber cho nach somne afang) es tönt mir zum teil chly z aggressiv. die meiste lüt füehle sech aube ender belästiget dür so houdägeevangeliste und i gloube, dass me da derdür es fausches biud vom christetum cha verbreite. und wenn när mau dr erscht idruck versout isch, denn bruchts viu zumne wider z rächt z rücke.
aber der name raf findi rächt cool. (abgseh dervo, dass i mir schöners chönnt vorsteue als es läbe lang is eclipse z ga:-) ) und mit dim letschte satz bini völlig iverstande. das cha s ja würklech nid sy, dass me immer nume dervo redt, was möglech wäri. drum lieber mau mache und e christlech sozialistischi partei gründe, z.b. (dr gemperli wär übrigens ou willkomme aus gründigsmitglied!)

gruss und kuss
pius

 
At 18/3/07 16:57, Anonymous Anonym said...

Hey Hey, die Idee tönt aso für mini Ohre grundsätzlech sehr guet. Mer müessts no e chli kronketer düredänke. aber ds neuseeland isches fei e chli i däm stil gange. bz. so wiesi früecher z.t. hei gmacht (ha ja scho e chli verzellt, gloub). flipchart, megaphone, etc. klappet guet. mer brucht gueti ufhänker gschichte.
auso, lets fetz!
Fippus

p.s. ir regu ha nig für mi zgfühl, mir isch eigentlech IMMER zwenig agressiv wes um z wichtigschte vo auem geit.
Philippus

 
At 20/3/07 19:10, Anonymous Anonym said...

Amen! Machet das!!








(zum Glück weis niemer wär i bi süsch müesst i uf z mau no mitmache u när würde aui usefinge das i Chriiist bi!! Huiuiui!!!)

 
At 22/3/07 10:36, Anonymous Anonym said...

just do it!

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home